Monday 9 April 2012

Red shawl with Bindweed pattern

Here is a shawl that I made loooooong time ago. I wasn`t quite sure if it will be like a scarf or will I add edge to it...
 My neece had a birthday in beginning of April and I completely forgot about it! So when I went through my creations I saw this color and I knew it will be perfect for her (hopefully she will feel the same way...)
 So here is the shawl with edge lace pattern as well, after blocking:
 Final measurements are 58 cm wide (23") and 156 cm (62") long.
I hope she will like it!

Kunagi ammu aega tagasi sai selline Kassitapu mustriga sall tehtud. Noja jäi kappi ta jäigi - ei saanud päris õige. Ma polnud kindel, kas jääbki selliseks kaela-salliks või tuleb temast kunagi midagi muud. Kui pole kindel, jäta pigem asi katki - on minu motoks saanud. Noja nüüd selgus, et mu täditütrel oli aprilli alguses sünnipäev. Muidugi õnnestus see mul täiesti ära unustada - ilma Eestisse kaotatud ja nüüdseks leitud märkmikuta olen ma nagu Kati ilma karuta, noh. Igatahes vaatasin oma varalaeka varud üle ning selle salli värvi nähes tuli kohe mõte, et see sobiks talle väga hästi (loodan, et ta arvab kingitust kätte saades samamoodi). 
Valisin äärepitsi ka välja ning - tehtud, mõeldud -, saigi asja kallale asuda. 
Siin on siis punakas-oranžikas õlasall, kenasti tradtisioonilise Haapsalu salli stiilis eraldi kootud ja hiljem külje õmmeldud äärepitsiga. Haapsalu sallist on see küll kitsam: HS-il on 115-140 silmust vardal, mul oli vaid 72. Lõplikud mõõdud pärast venitamist - 58 cm lai ja 156 cm pikk.

No comments:

Post a Comment