Wednesday 13 June 2012

My great-grandmother`s bolero

My mother was complaining that I had too many clothes. So I opened her wardrobe and what did I find?
My fathers grandmothers bolero. It is not crocheted, I think it is some kind of needle lace...
It is a bit broken here and there, and I need to find someone who would be willing to help me restore it. I think it needs some work before I put it into wash.
Mu ema kurtis, et mul on liiga palju riideid. Vastu-agrumendiks rebisin tema riidekapi uksed valla ja mis mulle näppu jäi? Mu isa vanaema tehtud voolero. See ei ole heegeldatud, see on mingit sorti nõelpits... 
Siit-sealt on ta auguline ja mul oleks vaja leida keegi, kelle abiga seda parandada. Sellega on vaja enne tööd teha, kui siit-sealt kollakas volero ära pesta.
I put dark red turtle neck under it to take some pictures.
Panin tumepunase kõrge kaelusega pulloveri sinna alla, et pilte teha...
Front part.
Esimene külg.

Front curvy lower edge.
Esiosa alumine kumer serv.

Middle part in the front. 
Esikülje keskosa. 
The back with hidden buttons.
Tagumine külg peidus nööpidega.



 Lower curvy edge.
Tagaosa kumer allserv.
 Zoom. :)

No comments:

Post a Comment