Sunday 5 February 2012

White winter and colors

With this winter here everything is grey and white. Or dark brown (trees and branches).
So I was looking for colors. And I found these:
 I already managed to do a SeaFoam scarf from the blue one, and I used only 1 skein (read my previous post). I have one more for an other scarf!
Then I found this glittering red yarn (mix of mohair, acrylic and metallic) and here it is as a tiny scarf:
 Pattern was very pretty, it looks like frost flowers on the windows, but it was very tricky to knit it. When usually there is pattern only on right side of the work, then with this pattern there is also something on the wrong side. Pattern was 24 rows altogether, and I ALWAYS made a mistake on the 12th row, so I had to knit it twice to get it right!
Because its dark red I think it will look absolutely gorgeous on a black dress. If you want it, you canget it on eBay!
Valge talv eirab värve. Kõik on kaetud lumega, taevas selge sinine ja päike sirab. Kuid ümberrringi on kõik ikkagi valge, või siis puud pruunid. Leidsin siis natuke värve, meriino 'mblikuvõrgu sarnast lõnga. Sinise 1 tokk sai juba ühele sallile ära kasutatud (loe eelist postitust), nüüd võtsin siis käsile punase. See punane on küll Abakhanist ostetud miski mohääri ja akrüüli ja metallicu segu, sai selline kitsas punane sall mustri prooviks tehtud. Muster jäi imeilus, seega võtsin varrastele punase meriino ka, et mõistliku laiusega sall ka endale teha...
Tavaliselt on pitssallidel muster vaid töö õigel poolel, sel mustril oli 22 rida. Ning alati õnnestus mul 12.real miski viga kohe rea alguses sisse teha, niiet tuli igat 12.rida üles harutada. Pitsi on suht raske harutada, tuleb seda silmusehaaval teha, et kogu töö vastu taevast ei läheks... Tüütu oli, aga ilus. Sellepärast paningi salli päevaks kõrvale, ning tegelesin roosade kinnastega. Sall juba venitatud, ootab pildistamiseks homset päikest!

No comments:

Post a Comment